Kantoor

Het kantoor is het hart van uw bakkerij. Hier vindt het beheer plaats van bestellingen, financieel, rapportages en personeelsplanning. FRITEC bakkerij software is modulair opgebouwd. Elke module kan afzonderlijk worden toegepast. Door het gebruik van meerdere modules worden de mogelijkheden het beste benut.

De software is gebruiksvriendelijk en eenvoudig in gebruik. Ook zonder uitgebreide computerkennis kunt u er meteen mee aan de slag.

Bestellingverwerking

Bestellingen worden verzameld en ingevoerd in het systeem. Bestellingen vanuit de winkel en webshop worden automatisch ingelezen. De verzamelde bestellingen worden verwerkt tot productielijsten.

Productie parameters

Uw productie wordt aangestuurd met de productie parameters die u in FRITEC heeft vastgelegd. Hieronder verstaan we de aansturing van de Silo’s, kneders, bollenkast, grondstof afweging en de ovens. Het verloop van de productieprocessen wordt vastgelegd. Controle van de productieprocessen vinden achteraf plaats op kantoor.

Personeelsplanning en urenregistratie

Wij verdelen uw bakkerij in bezetting plaatsen. Deze worden elke week automatisch ingelezen. Deze indeling gaat op basis elk individueel personeelslid. Daarna kan de planning aangepast worden. Aan het eind van de week worden de kloktijden van de kassa of prikklok gebruikt voor het toekennen van gewerkte (over) uren of opname van snipperdagen. Deze rapportage kan gebruikt worden voor het verlonen van de salarissen. De gewerkte uren worden gebruikt in de productiviteit rapportage.

Financieel

Het prijsbeheer doet u centraal, zoals de verkoopprijs, kostprijs, reclames, kortingen en prijsafspraken. Het factureren gaat automatisch en doet u met een druk op de knop. Afnemers kunnen worden onderverdeeld in week, maand of los te factureren klanten. Alle klanten krijgen de factuur per email in PDF of UBL-formaat. U kunt zelf eenvoudig overzichtelijke omzet rapportages en debiteuren beheren in dit systeem.

Oplossingen voor kantoor

Ook op het gebied van artikelbeheer, klantenbeheer en facturering kan FRITEC Bakkerij Software u ondersteunen. Samen met u zoeken wij naar de beste manier om uw bedrijf te automatiseren.

Onze kantoor oplossingen in de praktijk

Bakkerij Bekkers in Veghel

Automatisering bij Bakkerij Bekkers in Veghel Alexander Bekkers: “Begin jaren ‘90 zijn wij gestart met het automatiseren van onze bakkerij in Nijnsel met de software van Ingenieursburo Prompt. Wij hadden…

Bakkerij Verloop

Complete automatisering van het bakkerijproces bij Bakkerij Verloop Jozeph Verloop: “Bakkerij Verloop heeft Ingenieursburo Prompt gekozen als hun volledige ICT-leverancier. Dit is geen kleine stap, aangezien we al decennia samenwerken…

Contact

Advies over de geschikte oplossing voor uw bedrijf? Neem contact met ons op.

Telefoon

0517-418878

Email

info@ingenieursburoprompt.nl